Ne alăturăm campaniei BNM „Educația financiară – un beneficiu personal, social și economic”

Înapoi la Noutăți
12.04.2021

Fundația pentru educație financiară „OK” se alătură campaniei de informare și sensibilizare a societății cu genericul „Educația financiară – un beneficiu personal, social și economic”, lansată de Banca Națională a Moldovei.

Dezvoltarea cu pași rapizi a piețelor, tehnologiilor și extinderea permanentă a produselor financiare impune necesitatea creșterii nivelului educației financikare în societate, care să permită consumatorilor să ia decizii financiare fundamentate, să-și gestioneze în mod eficient mijloacele bănești pentru a preveni eventuale situații dificile financiare, cum ar fi, de exemplu, supraîndatorarea sau păstrarea în siguranță a datelor de pe cardul de plată, și a fi protejați.

Campania este determinată de interesul în continuă creștere pentru educația financiară și implicarea tot mai activă a populației de diferite vârste în gestiunea banilor și diverse activități ce contribuie la incluziunea financiară. În acest scop, campania include o serie de videografice pe tematici precum: banca centrală, politica monetară, inflaţia, creditul, economii și investiții, plăți cu carduri în siguranță ş.a. care au fost publicate și sunt accesibile publicului pe pagina facebook a BNM.

Suntem onorați să contribuim prin diseminarea și publicarea materialelor video aferente campaniei pe paginile Fundației, demersul BNM aliniindu-se perfect scopului principal urmărit de Fundație, care își propune prin activitatea sa să contribuie la creșterea gradului de educație financiară al populației. Pe parcursul a 2 săptămâni, Fundația va publica pe pagina facebook materialele video aferente acestei campanii. Mobiasbanca – OTP Group, de asemenea, s-a alăturat campaniei BNM, astfel aceste materiale vor putea fi accesate și pe paginile de pe rețelele de socializare ale băncii.

Share: